در حال بارگزاری ....

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌ شرقی گفت : ساختمان اداری شهرک صنعتی پرفسور هشترودی با هزینه‌ کرد ۲۷ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

 

سید مرتضی نیرومند اسکویی گفت : این ساختمان در زمینی به مساحت ۶۸۸ مترمربع با زیربنای ۲۸۸ مترمربع و محوطه سازی به مساحت ۴۰۰ مترمربع احداث شده است.

وی اظهار کرد : از عمده دلایل ساخت ساختمان اداری این شهرک صنعتی،  راهنمایی سرمایه‌گذاران، تسریع در شرایط سرمایه‌گذاری، تکریم ارباب رجوع و ارایه خدمات بهتر به صنعتگران است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: شهرک صنعتی پروفسور هشترودی با مساحت ۲۰۱ هکتار زمین در اختیار و ۱۱۵ هکتار زمین صنعتی،  قابل واگذاری به سرمایه گذاران بوده و به لحاظ واقع شدن در پنج کیلومتری جاده مراغه – هشترود از امکانات و زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری برخوردار است.

نیرومند اسکویی ادامه داد: در این شهرک صنعتی ۱۸ واحد تولیدی به بهره برداری رسیده و با بهره برداری از آن ها برای ۴۲۸ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

وی نزدیکی شهرک صنعتی پروفسور هشترودی به آزاد راه تبریز – زنجان،  نزدیکی به مرکز استان و نزدیکی به خط آهن و امکان لوله کشی آب از سد سهند را از مزایای سرمایه گذاری در این شهرک اعلام کرد.

آذربایجان شرقی دارای ۵۶ شهرک و ناحیه صنعتی است و از مجموع ۲ هزار و ۳۹۹ واحد تولیدی موجود در این شهرک های صنعتی یک‌ هزار و ۸۹۳ واحد فعال و حدود ۴۰۰ واحد غیرفعال هستند

منبع : ایرنا