در حال بارگزاری ....

لزوم ساماندهی نقاط حادثه خیر در محورهای مواصلاتی/ ضرورت بهسازی ورود و خروج روستای عزیزکندی به اتوبان

 


به گزارش خبرنگار پیک هشترود؛ فرید قشلاقی فرماندار هشترود صبح امروز در جلسه کمیته ایمنی و حمل ونقل و شورای ترافیک شهرستان هشترود با بیان اینکه متاسفانه در زمان احداث اتوبان پیامبر اعظم بر ورود و خروج روستاییان و حتی شهر هشترود توجه نشده و اهالی برای ورود و خروج از زیر گذر پل‌ها یا جاده‌های غیر استاندار استفاده می‌کنند و این کار هم باعث بروز تصادف می‌شود بر احداث پل روگذر و یا زیر گذر در روستای عزیز کندی را شد.
وی گفت: تریلی‌ها و برخی ماشین‌های سنگین در کنار جاده روستای عزیز کندی توقف می‌کنند و ماشین‌های عبوری از اتوبان متوجه نمی‌شوند که اینکار باعث بروز تصادف می‌شود.
وی افزود: مسئولین احداث اتوبان هشترود مراغه هم باید از الان فکری به حال عبور ومرور روستاییان در حاشیه اتوبان جدید الاحداث باشند تا اهالی هم برای ورود و خروج خود هم برای عبور احشام خود با مشکل روبرو نشوند.
فرماندار هشترود ساماندهی نقاط حادثه خیز و خط کشی ۳ خطی در اتوبان پیامبر اعظم، جاده هشترود به مراغه، میانه و قره چمن را خواستار شد.
قشلاقی گفت: نبود روشنایی در اتوبان پیامبر اعظم و حتی در پارکینک‌ها باعث دید ناکافی برای رانندگان میشود.
وی در ادامه از اعلام جرم و خسارت بر علیه کاندیدا‌هایی که بر روی تابلو‌های جاده‌ای و شهر اعلامیه و پوستر چسبانده بودند را شد و گفت: اگر شهرداری و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای متحمل هزینه شده باید اعلام جرم کند.
 
گزارش از مرتضی انسانی
 
انتهای پیام/م.ا

– ۲۲


مشاهده مطلب در صفحه اصلی خبر